sobota, 2 kwietnia 2016

21-03-2016 ŻEGNAJ ZIMO


  

Kochana Zimo!
Zostawiłaś po sobie miłe wspomnienia.
Dziękujemy Ci za biały puszysty śnieg.
Dziękujemy za bałwanki, ślizgawki i śnieżki.
Odchodzisz od nas razem z bałwankiem i resztkami lodu.
Wracaj do nas za rok!


 „ Przyjście wiosny”
Naplotkowała sosna, że już się zbliża wiosna.
Kret skrzywił się ponuro: - Przyjedzie pewnie furą.
Jeż się najeżył srodze: - Raczej na hulajnodze.
Wąż syknął: - Ja nie wierzę, przyjedzie na rowerze.
Kos gwizdnął: - Wiem coś o tym, przyleci samolotem.
- Skąd znowu – rzekła sroka – ja z niej nie spuszczam oka,
w zeszłym roku w maju widziałam ja w tramwaju!
- Nieprawda! Wiosna zwykle przyjeżdża motocyklem.
- A ja wam to dowiodę, że właśnie samochodem.
- Nieprawda, bo w karecie!
- W karecie? Cóż pan plecie!? Oświadczyć mogę krótko,
że płynie właśnie łódką!
A wiosna przyszła pieszo.
Już kwiatki za nią spieszą.
Już trawy przed nią rosną i szumią.
WITAJ WIOSNO!


zapraszamy do galerii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz